Odstąpienie od umowy (Zwrot)

    Zgodnie z art 27. ust 1 Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, zawierając „umowę na odległość” – ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny – w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie Produktu.

    Jak dokonać zwrotu zakupionego produktu?

    Aby dokonać zwrotu zakupionego produktu i otrzymać zwrot zapłaconej kwoty, poinformuj Sprzedawcę o swojej decyzji składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Masz na to 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

    W jaki sposób poinformować Sprzedawcę o zwrocie?

    Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, ale najlepiej uczynić to na piśmie. Poniżej przedstawiamy dwie przykładowe możliwości poinformowania Sprzedawcy o zwrocie:

    1. oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz przesłać na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@styllistkanewlook.pl. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie Twojego oświadczenia. Od tego momentu masz 14 dni kalendarzowych na odesłanie Produktu, którego dotyczy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
    2. oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z Produktem oraz dowodem zakupu możesz odesłać na adres Sprzedawcy: STYLLISTKA NEW LOOK Beata Lewandowska, ul. Targowa 2 lok. 5, 87-850 Choceń.

    Informacje dodatkowe:

    Twoje prawo do odstąpienia od umowy zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu Sklepu.

    Odsyłane Produkty odpowiednio zabezpiecz przed uszkodzeniami w czasie transportu.

    Do paczki włóż egzemplarz oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dowód zakupu.

    Odpowiadasz za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

    Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

    Zwrotu dokonujesz na własny koszt.

    Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta (DZ.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
    • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
    • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
    • świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości
    • w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

    Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

    Zwrot – zamów kuriera.