Reklamacje

    Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową.

    Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?

    W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
    Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
    Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

    1. adres e-mail: kontakt@styllistkanewlook.pl, na który możesz wysłać reklamację;
    2. adres Sprzedawcy: ul. Targowa 2 lok. 5, 87-850 Choceń
    3. telefon kontaktowy: 606 274 657

      Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu

      Informacje dodatkowe:
      Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności z umową zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.
      Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.


      Wzór formularza reklamacji_1
      Wzór formularza reklamacji_2
      Wzór formularza reklamacji_3