Reklamacje
Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową.
Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
- adres e-mail: kontakt@styllistkanewlook.pl, na który możesz wysłać reklamację;
- adres Sprzedawcy: ul. Targowa 2 lok. 5, 87-850 Choceń
- telefon kontaktowy: 606 274 657
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności z umową zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Wzór formularza reklamacji_1
Wzór formularza reklamacji_2
Wzór formularza reklamacji_3